To brødre mødes ved deres afdøde fars gård – deres barndomshjem. Klavs er en tilsyneladende ansvarlig familiefar og Jens netop løsladt fra fængslet. De håndterer afmagten og vreden over farens død forskelligt, men langsomt ændres deres roller.
Besøget
En mand får et uventet og uønsket besøg af sin far.

En mand får et uventet og uønsket besøg af sin far.
Tre Somre
Hver sommer kommer udenlandsdanskeren Jørgen sammen med sin kone hjem til Danmark. Her mødes de med Birgitte, Peter og deres søn Thomas, som har et sommerhus i nærheden. Jørgen og Thomas har noget tilfælles, og efter de andre er gået i seng, går de en tur på stranden, hvor Jørgen konfronterer Thomas og spørger, hvorfor han er så trist. Thomas vil have en hemmelighed til gengæld for sin egen. De afslører hver deres hemmelighed, og det får store konsekvenser for de efterfølgende somre og for deres indbyrdes forhold.

Hver sommer kommer udenlandsdanskeren Jørgen sammen med sin kone hjem til Danmark. Her mødes de med Birgitte, Peter og deres søn Thomas, som har et sommerhus i nærheden. Jørgen og Thomas har noget tilfælles, og efter de andre er gået i seng, går de en tur på stranden, hvor Jørgen konfronterer Thomas og spørger, hvorfor han er så trist. Thomas vil have en hemmelighed til gengæld for sin egen. De afslører hver deres hemmelighed, og det får store konsekvenser for de efterfølgende somre og for deres indbyrdes forhold.
Nowhere Man
“Doesn’t have a point of view,Knows not where he’s going to,Isn’t he a bit like you and me?Nowhere man, please listen,You don’t know what you’re missing,Nowhere man, the world is at your command.”Lennon / McCartney 1965

“Doesn’t have a point of view,Knows not where he’s going to,Isn’t he a bit like you and me?Nowhere man, please listen,You don’t know what you’re missing,Nowhere man, the world is at your command.”Lennon / McCartney 1965
Eftertid
Da Laura mister sin far, må hun navigere i en sorg, der hverken lader sig kurere
eller kontrollere.
I et personligt filmisk sprog kommer vi nært den indre tomhed og frustration,
der ofte efterfølger tabet af en man elsker. Samt kontrasten til verden og til
andre mennesker, der kan synes at suse urørte forbi mens man selv står i et
vakuum.
Gennem Lauras forhold til søsteren Alba fornemmes dog samtidig trøsten og
kærligheden som en del af det savn, de nu deler på hver sin måde. Viklet ind i
deres samtaler og i de følelser, der er svære at sætte ord på, mærkes den spæde
refleksion over sorgen som en del af det liv, der fortsætter.

Da Laura mister sin far, må hun navigere i en sorg, der hverken lader sig kurere
eller kontrollere.
I et personligt filmisk sprog kommer vi nært den indre tomhed og frustration,
der ofte efterfølger tabet af en man elsker. Samt kontrasten til verden og til
andre mennesker, der kan synes at suse urørte forbi mens man selv står i et
vakuum.
Gennem Lauras forhold til søsteren Alba fornemmes dog samtidig trøsten og
kærligheden som en del af det savn, de nu deler på hver sin måde. Viklet ind i
deres samtaler og i de følelser, der er svære at sætte ord på, mærkes den spæde
refleksion over sorgen som en del af det liv, der fortsætter.
Teddyboy
På et børnehjem i Polen møder Lena den søn, hun forlod for 15 år siden. Hun får tildelt et par timers samvær, men da tiden er gået, har Lena svært ved at give slip.

På et børnehjem i Polen møder Lena den søn, hun forlod for 15 år siden. Hun får tildelt et par timers samvær, men da tiden er gået, har Lena svært ved at give slip.
This Is Me Walking
Harris bor på Manhattan. Harris store kærlighed har forladt ham. Harris spiller hovedrollen i ”En gal mands dagbog” og instruktøren er ikke tilfreds. Harris skal passe sit ”rigtige” arbejde som ejendomsmægler. Harris leder efter en forbindelse imellem sin indre stemme og den ydre virkelighed. Filmens lag er inspireret af Paul Austers kondition om to stemmer i konflikt. Filmens sprog ligger et sted imellem dokumentar og fiktion.

Harris bor på Manhattan. Harris store kærlighed har forladt ham. Harris spiller hovedrollen i ”En gal mands dagbog” og instruktøren er ikke tilfreds. Harris skal passe sit ”rigtige” arbejde som ejendomsmægler. Harris leder efter en forbindelse imellem sin indre stemme og den ydre virkelighed. Filmens lag er inspireret af Paul Austers kondition om to stemmer i konflikt. Filmens sprog ligger et sted imellem dokumentar og fiktion.