Det etablerede alternativ.

Salon Bitten

11 min
Årgang #01
1999
Denne film er ikke tilgængelig endnu

En lille historie om hvordan håbet om kærligheden også kan have sin egen ukuelige vilje.

Manuskriptforfatter
No items found.
Ekstern Instruktør
Ekstern Producer
Ekstern Manuskriptforfatter
Ingen billeder
Relaterede film
Alle film
En sanddru og udførlig beretning om et underligt syn i Årslev Enge

Året er 1600. I en ølstue i landsbyen Årslev sidder fem mænd. Det rygtes, at de er forhekset af en troldkvinde ude på engene, og nu venter de kun på at blive henrettet - da døren brydes op. Ind træder lensherre Holger Rosenkrantz. Han vil redde deres liv. Men i de fem mænd gemmer sig både mørke og åbenbaring, og som aftenen falder på, nærmer Holger sig en voldsom sandhed om hændelsen nær Årslev Enge.

Midtvejsfilm
#
9
Årgang #09
39 min
2017
En sanddru og udførlig beretning om et underligt syn i Årslev Enge

Året er 1600. I en ølstue i landsbyen Årslev sidder fem mænd. Det rygtes, at de er forhekset af en troldkvinde ude på engene, og nu venter de kun på at blive henrettet - da døren brydes op. Ind træder lensherre Holger Rosenkrantz. Han vil redde deres liv. Men i de fem mænd gemmer sig både mørke og åbenbaring, og som aftenen falder på, nærmer Holger sig en voldsom sandhed om hændelsen nær Årslev Enge.

Dinosaurs Will Die

Dinosaurs Will Die hander om drømmere, der vil ofre alt for succes og om de store konsekvenser det har.

Midtvejsfilm
#
5
Årgang #05
30 min
2008
Dinosaurs Will Die

Dinosaurs Will Die hander om drømmere, der vil ofre alt for succes og om de store konsekvenser det har.

Tomrum

Tinus de Schunard bor i Maison Farfelu, et magisk sted man ikke skulle tro eksisterede, medmindre man har været der. I en iscenesættelse konfronterer han sine mørke sider. Uventede besøg åbner en verden, hvor det er svært at skelne mellem virkelighed, drøm og mareridt.

Midtvejsfilm
#
6
Årgang #06
15 min
2010
Tomrum

Tinus de Schunard bor i Maison Farfelu, et magisk sted man ikke skulle tro eksisterede, medmindre man har været der. I en iscenesættelse konfronterer han sine mørke sider. Uventede besøg åbner en verden, hvor det er svært at skelne mellem virkelighed, drøm og mareridt.

Den Store Forskel

Julie er glad for sin kæreste Jacob – men giftes det er hun bestemt ikke parat til endnu. Da hun, på deres 4-års dag opdager, at han har købt en ring – er hun klar over, at hun nødt til sige det til ham. Men netop som hun har samlet modet til at få det sagt – opdager hun, at han har en affære med hendes veninde Marie.

Afgangsfilm
#
1
Årgang #01
19 min
2001
Den Store Forskel

Julie er glad for sin kæreste Jacob – men giftes det er hun bestemt ikke parat til endnu. Da hun, på deres 4-års dag opdager, at han har købt en ring – er hun klar over, at hun nødt til sige det til ham. Men netop som hun har samlet modet til at få det sagt – opdager hun, at han har en affære med hendes veninde Marie.

Dennis

Da den indelukkede bodybuilder, Dennis, inviterer pigen Patricia ud at spise, bliver hans mor skuffet og såret. På trods af moderens krav om at aflyse stævnemødet, tager Dennis forventningsfuld af sted.

Midtvejsfilm
#
4
Årgang #04
18 min
2006
Dennis

Da den indelukkede bodybuilder, Dennis, inviterer pigen Patricia ud at spise, bliver hans mor skuffet og såret. På trods af moderens krav om at aflyse stævnemødet, tager Dennis forventningsfuld af sted.

Hjemkomst

Thomas er hjemvendt fra Bosnien. “Hjemkomst” strøer salt i et åbent sår i vores kollektive bevidsthed ved at afspejle hans sinds(s)tilstand; for der findes noget, der er langt værre end at dø, og det er ikke at turde leve! Der rejses ikke spørgsmål om ansvar. Formen er abstrakt fordi indholdet forlanger det. Hvis du holder at lyset for enden af tunnelen, så se en anden film men ellers: Velkommen i mørket!

Førsteårsfilm
#
3
Årgang #03
5 min
2003
Hjemkomst

Thomas er hjemvendt fra Bosnien. “Hjemkomst” strøer salt i et åbent sår i vores kollektive bevidsthed ved at afspejle hans sinds(s)tilstand; for der findes noget, der er langt værre end at dø, og det er ikke at turde leve! Der rejses ikke spørgsmål om ansvar. Formen er abstrakt fordi indholdet forlanger det. Hvis du holder at lyset for enden af tunnelen, så se en anden film men ellers: Velkommen i mørket!