Ansvar for egen uddannelse.

Det ottende sakramente

22 min
Årgang #11
2021
Denne film er ikke tilgængelig endnu

Den katolske præst William har efter en hård opvækst viet sit liv til kirken og gud. Forud for begravelsen af en ung kvinde opsøges William af den afdødes far Torben, der bekender foruroligende synder, han har begået i sin datters barndom. En mistanke om overgreb overvælder William, og da han erfarer, at Torben nu skal tage sig af sit barnebarn efter datterens død, begynder et kapløb med tiden.

Instruktør
Manuskriptforfatter
Ekstern Instruktør
Ekstern Producer
Ekstern Manuskriptforfatter
Ingen billeder
Relaterede film
Alle film
Bjergets Tårer

Mina er vandret op i bjergene for at søge svar på de problemer, hun har med sin partner Daniel. Hun savner ham, men hun er også i tvivl. En kvinde i bjergene stiller hende opgaven; at helbrede et døende træ - så vil hun vide besked. Rejsen er udfordrende og tester Mina, men giver hende samtidig mulighed for at mærke efter og se sit liv - og Daniel - i et nyt lys.

Afgangsfilm
#
11
Årgang #11
28 min
2022
Bjergets Tårer

Mina er vandret op i bjergene for at søge svar på de problemer, hun har med sin partner Daniel. Hun savner ham, men hun er også i tvivl. En kvinde i bjergene stiller hende opgaven; at helbrede et døende træ - så vil hun vide besked. Rejsen er udfordrende og tester Mina, men giver hende samtidig mulighed for at mærke efter og se sit liv - og Daniel - i et nyt lys.

Får

I et øde klippelandskab kæmper menig Nivå for at opnå status i den militærdeling de er en del af, hvilket ikke er nemt, da kulturen er domineret af fysikalitet og tunge maskuline værdier. Nivås eneste tætte relation er outsideren Høng, der ser og spejler Nivås længsel mod et andet udgangspunkt. Da Nivå bliver inviteret ind i varmen af de højtstående drenge i hierarkiet, begynder gruppedynamikken at ændre sig. Klemt imellem Høng og sine nyfundne venner skal Nivå nu vise, hvor loyaliteten ligger.

Førsteårsfilm
#
13
Årgang #13
20 min
2024
Får

I et øde klippelandskab kæmper menig Nivå for at opnå status i den militærdeling de er en del af, hvilket ikke er nemt, da kulturen er domineret af fysikalitet og tunge maskuline værdier. Nivås eneste tætte relation er outsideren Høng, der ser og spejler Nivås længsel mod et andet udgangspunkt. Da Nivå bliver inviteret ind i varmen af de højtstående drenge i hierarkiet, begynder gruppedynamikken at ændre sig. Klemt imellem Høng og sine nyfundne venner skal Nivå nu vise, hvor loyaliteten ligger.

Forventningens Glæde

En kort og meget visuel film uden dialog – baseret på en sand historie (lidt i hvert fald).

Førsteårsfilm
#
3
Årgang #03
4 min
2003
Forventningens Glæde

En kort og meget visuel film uden dialog – baseret på en sand historie (lidt i hvert fald).

The Load

En forretningsmand kører galt i Lapland, nord for Polarcirklen. Med en kuffert på slæb prøver han nu til fods at kæmpe sig vej gennem ødemarken for at nå frem sin destination. Men ved han egentlig, hvor det er han skal hen?

Afgangsfilm
#
6
Årgang #06
26 min
2011
The Load

En forretningsmand kører galt i Lapland, nord for Polarcirklen. Med en kuffert på slæb prøver han nu til fods at kæmpe sig vej gennem ødemarken for at nå frem sin destination. Men ved han egentlig, hvor det er han skal hen?

Vakuum

Hvad er at fortrække: Ensomhed, eller en misforstået kærlig hånd? Tre historier om at være menneske på godt og ondt.

Midtvejsfilm
#
3
Årgang #03
20 min
2004
Vakuum

Hvad er at fortrække: Ensomhed, eller en misforstået kærlig hånd? Tre historier om at være menneske på godt og ondt.

Nytårsaften

Mika og Torsten er på vej mod deres sidste nytårsaften sammen. De er ikke længere kærester, men Torsten kan ikke tage sig sammen til at flytte og Mika håber endnu. Nytårsaften er et moderne melodrama om blind kærlighed og skæbnens ironi.

Førsteårsfilm
#
1
Årgang #01
8 min
1999
Nytårsaften

Mika og Torsten er på vej mod deres sidste nytårsaften sammen. De er ikke længere kærester, men Torsten kan ikke tage sig sammen til at flytte og Mika håber endnu. Nytårsaften er et moderne melodrama om blind kærlighed og skæbnens ironi.